joi, 12 martie 2009

05 Octombrie 2008 - inelus-invartecus



Cat am incercat s-o evit pe Magda Ciumac, iata ca in cele din urma n-am mai scapat. Si asta s-a intamplat nu la 0TV, cum va puteati astepta, ci la Euforia, la Inelul cu damante.


Ca sa aman un pic momentul in care voi trece la vedeta fanilor serialului Elodia, va spun foarte repede despre ce e vorba in emisiunea asta. Vreo zece fete din popor concureaza pentru un inel cu diamant, in valoare de aproximativ 10.000 de euro, inel oferit de cate un milionar in euro. La emisiunea din seara asta generosul ofertant a fost Calin Fusu, cel care a infiintat domeniul Neogen (BestJobs, Noi2 etc). Motivul pentru care Fusu a aparut la Euforia este unul usor amuzant, mai precis o promisiune pe care le-a facut-o parintilor ca pana la sfarsitul acestui an se va casatori. Acum de ce trebuia sa apara la Inel cu diamante si sa-si caute o fata in felul asta…intrebati-l pe el pentru ca mie imi scapa logica. In fine, e criza la nivel mondial, bursele se prabusesc, actiunile scad, ajuta si reclama la ceva.


Pe langa milionarul pomenit, mai exista un juriu format din cateva persoane, respectiv un cunoscut medic estetician, o proprietara de clinica de infrumusetare si inca doi indivizi. Prezentator este Cristi Pascu, hair-stylistul vedetelor. De unde pana unde si-a descoperit Cristi acest talent habar n-am, dar se pare ca Euforia incurajeaza frizerii sa apara la tv, daca va amintiti si de emisiunea Getei Voinea pe acelasi post tv.


Si pentru ca nu se putea ca aceste concurente sa se lupte pur si simplu in noroi pentru inelul ala, in spatele fiecareia dintre ele exista o poveste nefericita, o intamplare care le-a afectat viata, o ruda bolnava sau un prieten care le-a tradat. Cunoasteti tiparul, este brevetat de Surprize, surprize! si continuat de Dansez pentru tine. Oare e mult daca cer oameni normali, daca nu vreau sa aud toate lucrurile rele care i-au afectat pe oameni de-a lungul timpului? Stiu ca tuturor ni s-au intamplat diverse, dar la o pretinsa emisiune de divertisment mi se pare normal sa lasam chestiile astea deoparte si sa ne concentram pe, eventual, fetele in costum de baie. Nu ca n-as face asta, dar realizatorii imi intrerup momentele placute cu tot felul de povesti si zau ca nu-mi place.


Magda…Ciumac…un nume predestinat pentru o vedeta tv. Ciumac…Asistam la o evolutie in viata “starurilor” fabricate de Dan Diaconescu la 0TV. Ei bine, Dan a inceput sa-si trimita descoperirile in lumea larga, deja le putem vedea la celelalte posturi. Dupa Lazarus emigrat la Prima TV si Ogica prezent tot mai mult la Sueta lui Bahmuteanca, iata ca o a treia stea din garsoniera se muta pe unul dintre posturile asa-zis normale. Euforia a incercat sa atraga mai multa audienta prin acceptarea acestei individe in Inelul cu diamant, insa mi-e ca celelalte concurente n-au apreciat foarte mult prezenta ei. Ba chiar, intr-o scurta filmare la inceput, ele si-au exprimat clar “bucuria” de a o avea alaturi pe diva otevista.


O sa fiu complet sincer si o sa recunosc in fata tuturor ca nu m-as fi uitat la Inelul cu diamant intrucat mi se pare ca are un scenariu jalnic. Am mai vazut cateva editii si, in afara de a ma holba la fetele alea in costume de baie, n-am gasit nici un motiv care sa ma tina in fata televizorului. Iata ca de data asta am rezistat, cel putin mai mult decat cu alte ocazii. Fie ca fetele au aratat mai bine in seara asta (nu e adevarat, cam la fel ca intotdeauna), fie datorita prestatiei milionarului Calin Fusu (nici asta nu e cauza, nu-mi plac barbatii). Si atunci ramane un singur motiv:Mag…Nu, nu vreau sa accept ca mi-am pierdut o parte din seara de duminica pentru a ma uita la Magda Ciumac. Poate ca totusi mai exista o farama de bun-simt ramasa in mine, farama ce ma va obliga sa inchid naibii televizorul data viitoare cand apar asemenea personaje penibile. Dar ce poti sa faci cand nu ai telecomanda si nici destule resurse interioare pentru a reusi sa nu auzi ce se intampla pe ecranul din fata ochilor tai? Ce sa faci, solutia e simpla, te uiti la Inelul cu diamante, macar vezi ceva fete frumoase si lipsite de inhibitii.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu