joi, 12 martie 2009

08 Februarie 2009 - Scoala-te sa te vada lumea!



Un nou episod din Inelul cu diamant a debutat furtunos in seara asta, la Euforia. O schimbare a aparut in formatul normal, drept pentru care m-am simtit nevoit sa preiau asupra mea povara de a vedea cum se face lumea de ras.


Astfel, concurentele nu mai sunt niste fete de pe strada, ca pana acum, ci niste unele care au mai aparut la viata lor pe la televizor, in calitate de…de ceva, ca vedete nu se pot numi. Sa le spunem, in mod politicos, panarame. Printre ele, vreo doua foste componente in formatii, observati, va rog, ca nu folosesc termenul “cantarete”, intelegeti voi de ce. Apoi mai avem pe fosta doamna Dichiseanu, precum si pe o minunata domnisoara numita Rosse Marie, la viata ei dansatoare pe la Surprize, Surprize. Nu-i asa ca deja va intrebati cine naiba sunt individele? Intrebati-va in continuare, mai multe detalii nu va pot da, habar n-am ce-i cu ele.


Ca sa lamuresc mult mai usor ce-i cu emisiunea asta si cu fetele care apar in ea, cred ca cel mai usor e sa va spun un banc foarte potrivit in context. Astfel, avem asa:
“Vasile, gospodar de seama in sat, primeste invitatie la o nunta in vecini. Se gatesc el si nevasta-sa asa cum se cuvine si se duc la nunta respectiva. Beau, mananca, danseaza, beau, mananca, danseaza, in fine, ca la nunta. Spre sfarsit, vine mult asteptatul moment al darului care, la tara , se face prin strigare directa. Ma rog, de la socru’ mare o masina mica, de la socru’ mic o masina de spalat, de la nasi un televizor si asa mai departe, pana cand vine randul lui Vasile al nostru. Omul trage o gura de vin, se ridica, isi dregea vocea si, cu un glas patrunzator, anunta darul din partea sa: De la mine, Vasile, vecin de casa cu socru’ mare, zece mii de lei si-o oaie, scoala-te, fa, sa te vada lumea!”


Cam asa si cu fetele venite la emisiunea asta, s-au pregatit, si-au facut un dus, s-au parfumat, si-au aranjat coafura si au aparut in fata noastra, in toata splendoarea.


Dar nu va spun ce concurenta acerba a fost pentru a participa la parlita de emisiune! Vai, dar s-au batut doritoarele, s-au tras de par, s-au zgariat, a fost dur. Si, din pacate, formatul Inelului cu diamant permite doar opt concurente, astfel ca Eva Longoria si Angelina Jolie au ramas plangand, in fata usii. Nu-i nimic, poate data viitoare se indura Cristi Pascu si va baga si pe voi macar in public, la aplaudaci. Apropo de asta, eu am impresia ca omul ala care coordoneaza publicul e venit direct din bancul de mai sus, de la nunta. Cate chiuieli am auzit in seara asta la emisiune, n-am mai auzit de ceva timp. Oare le-a dat ceva inainte de incalzire, un paharel cu ceva, sau poate ca oamenii o fac dintr-un entuziasm starnit de prezenta atator vedete de renume in studio? Cine poate sti, cert e ca distractia e in toi, mori Taraf TV! Dupa cum am mai spus de cateva ori, prefer sa va povestesc emisiunile in timp ce se intampla, astfel ca va rog sa ma iertati daca uneori pierd un fir logic si sar de la una la alta. Si cum vorbeam eu de Taraf TV, iata ca Euforia a muscat puternic din audienta de 0.0005% a postului de muzica populara si ne-a prezentat un individ din juriu, Ovidiu pe numele sau si designer dupa ocupatie, care s-a indignat de slaba prestatie a unei participante si ne-a aratat el cum se danseaza tiganeste. Asemenea unduiri de solduri, asemenea miscari gratioase din fundulet n-am mai vazut de la Shakira incoace. Si nici macar la ea nu am vazut asemenea traire a momentului artistic. Ce sa mai, distractie totala la Inel cu diamant.


In editia de azi, una de acomodare a concurentelor cu telespectatorii, cu juriul si cu italianul vero care ofera inelul, nici una dintre ele nu va fi eliminata. Cu asta nu sunt de acord, daca e sa ma intrebati. Dupa ce le-am vazut performand, care la ce avea impresia ca are vreun vag talent, mi-am dat seama ca regula cu neeliminatul este absolut daunatoare. Cel mai bine ar fi fost ca, in momentul in care gratioasele au pasit in studio, cineva cu o urma de bun-simt sa se ridice si sa le spuna un hotarat “Plecati naibii de-aici!”. Dar vai, asta nu s-a intamplat si acum inca mai regret minutele pierdute in timp ce incercam sa pricep ce vor ele sa ne arate. In fine, am trecut peste, linistiti-va, luati o gura de cafea, cititi cronica in liniste, totul e in regula.


Va si vad in momentul asta, cum stati si va intrebati, framantandu-va mintea, dar cine e, domnule, italiano vero ala care ofera inelul? Pai va spun eu, este un prospero uomo di afaceri italiano, proprietar de terenuri si hoteluri. Individul a inceput “afacerile” la 16 ani, cand a vandut primul teren si a luat altul mai mare, cu banii pe care ii stransese de la bunici, probabil. Afaceristo vero, nu v-am spus? Acum are ceva terenuri plus niste hoteluri prin Italia, dar ce sa faci, este neimplinit sentimental si a venit aici, la Romania , sa-si caute jumatatea. Si ce alta modalitate mai buna decat sa apari la o asa-zisa emisiune tv unde sa oferi niste bani pentru ca niste dubioase sa se lupte? Cool, nu? Bine, adevarul este ca fiind in treacat prin Italia acum ceva timp, pot sa spun ca il cam inteleg de ce nu si-a gasit o fata pe la el, pe-acolo, si cred ca intelegeti la ce ma refer. Dar iata-l acum in fata unei alegeri importante, pe care dintre cele opt sa o aleaga? Si astfel, lasandu-l pe italian in fata unei decizii foarte grele, respectiv cu care dintre ele sa-si nenoroceasca viata, ne despartim pana data viitoare, cand in sfarsit vom mai scapa macar de o “vedeta”.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu