joi, 12 martie 2009

08 Septembrie 2008 - Bahmu



Vreti sa vorbim despre Bahmuteanca? Nici eu. Asadar, hai sa vorbim ca doar a fost invitata la Antena 2, in emisiunea lui Brancu.


Pana acum ceva timp aveam impresia ca doamna Prigoana nu este decat reprezentarea cea mai buna a mahalalei. Stati linistiti, cred asta in continuare. Insa, mi se pare ca ori eu am imbatranit ori ea isi dezvaluie o latura mai inteleapta. Am auzit-o aseara emitand cateva pareri in ceea ce priveste lumea mondena absolut pertinente, de genul “acesti oameni care sprijina stalpii pe la Bamboo”. Expresia chiar mi-a placut, ce sa zic…


Nu, cred ca femeia se apropie de o varsta la care viata a mai invatat-o cate ceva, chiar daca fondul nu prea exista. Sau o fi de vina domnul Prigoana, influenta lui facandu-se simtita? Trebuie sa recunosc ca, din punct de vedere al experientei de viata, cam are ce invata de la distinsul sot.
In fine, trecem peste asta si revenim la ce s-a mai discutat la Agentul VIP. Au mai vorbit oamenii si despre un asa zis top al pseudo-subiectelor mondene. Printre nominalizati, Poponet (apropo, cum naiba sa fii mare playboy cu o asemenea porecla?), fata lui Basescu si celebra Elodia. Sa va spun ca distinsa invitata s-a incalzit cel mai bine exact la Elodia? Desi acest subiect nu e pe gustul nimanui in tara asta, toata lumea se pare ca are o parere. Deci si Bahmu. Ce m-a amuzat a fost nu parerea ei in context, ci felul in care a reactionat, implicarea profunda. Ok, nu parea genul de gospodina care soarbe din povestea lui Diaconescu, dar dovedea ca stie despre ce e vorba acolo.


Poate unii dintre voi, mai putin cultivati, nu stiu ca doamna Bahmu este si ziarista. Da, domnule, la Libertatea, unde altundeva? Cred ca la pagina economic sau parca n-au asa ceva. Poate la meteo? Chiar, cum ar fi s-o vedeti pe distinsa prezentand meteo in Libertatea? “Astazi vremea va fi foarte calda, cu mult soare, cred ca mai bag 2 mici”. Brrr…Serios acum, scrie la monden am impresia, despre vedete adica. Ma rog, la asa ziar…


Insa Brancu are marea calitate de a se adapta oricarui asa zis personaj din lumea buna, pana la urma asta e meseria lui, sa obtina informatii din aceasta parte a societatii. E o calitate absolut necesara unui ziarist de gen, iar el o duce spre perfectiune. Lasa impresia ca toti ar fi prietenii lui de-o viata si in acest fel chiar realizeaza o emisiune foarte buna in domeniu.


S-o mai si laud pe doamna ziceti? Hai sa incercam: daca va place genul direct, ce-am in gura si-n capusa, s-ar putea sa va placa persoana. Problema e ca incearca sa pretinda de multe ori ca ea este peste aceasta lume mondena la care am facut referire. Ei bine, Adi, nu esti. Esti diferita, dar asta nu inseamna ca e bine. Impresia puternica de fata de la tara , de fata de la mahala dispare mult prea greu, iar samponul nu se gaseste la orice salon de cosmetica.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu