joi, 12 martie 2009

22 Septembrie 2008 - Apartamentul






Sa stabilim de la primul paragraf: Test de fidelitate este o facatura de 2 lei. Si acum, ca am stabilit asta, sa trecem la poveste.


Niste baieti si fete aspiranti la statutul de asa-zise vedete primesc sau dau bani pentru a face pe actorii intr-o emisiune de 2 lei, asa cum ziceam mai sus. Banuiala mea este ca oamenii sunt ceva dansatori sau cantareti in trupe necunoscute, “artisti” in devenire. N-am spus actori pentru ca le lipseste un amanunt, talentul actoricesc. Pe scurt, sunt penibili.


Insa, nu e cazul sa dam vina numai pe saracii indivizi. Scenariul este de asemenea penibil, de prezentator nu mai vorbesc. N-am intalnit de mult timp o asemenea combinatie, iar rezultatul este pe masura. In privinta asta, Ernest si a lui Tradati in dragoste este o capodopera a genului.
Consideratiile fiind facute, sa va prezint un pic din povestea din seara asta. De fapt, cele doua povesti, ca doua sunt intr-o emisiune. Daca ati citit cronica emisiunii de pe Prima TV, ati inteles ca m-am uitat pe rand astfel ca am pierdut mare parte din prima intamplare prezentata aici. Mare pierdere n-a fost, sfarsitul s-a petrecut pe o plaja de la Marea Neagra, nimic spectaculos.

Am vazut a doua parte in toata splendoarea ei, astfel ca ideea a fost urmatoarea: o tanara (cea urmarita) incearca sa inchirieze un apartament, iar isipitul, ca sa zic asa, doreste sa realizeze tranzactia. Dialogul dintre cei doi este spumos de-a dreptul, o mostra de scenariu prost. Ceva de genul: iti pot face reducere la chirie, dar mai trec si eu pe la tine din cand in cand. Real, nu? Alina Plugaru este mare actrita pe langa individa din emisiunea de pe Antena 1. Sfarsitul este apoteotic, o asa zisa scena de sex intre cei doi, urmarita bineinteles de sotul inselat. Apropo de asta, cand oamenii se dezbraca si incep o partida fierbinte, isi pun hainele frumos in dulap? Cool…


Scena in sine este absolut savuroasa, trebuie observata alternanta de momente intre cei doi si comentarii ale “sotului” incornorat. De la un “hai, da-ti tricoul jos” se trece la “o omor”, de la “mmm, ce bine mirosi” se aude un “i-auzi a dracu, cand vin eu acasa stramba din nas”. Sincer, merita sa va uitati. Telenovelele de pe Acasa sunt naive pe langa splendoarea de la Test de fidelitate.


Si totul atinge climaxul atunci cand are loc…confruntarea, ce altceva. Ce interpretare, ce joc de scena, ce pasiuni dezlantuite. Atentie, Sorinel Pustiu, incearca sa fii tare si sa nu cedezi in fata tinerelor talente de la Antena. Intr-un fel, daca accepti de la inceput enuntul cu care am inceput acest articol, si anume ca Test de fidelitate este o facatura de 2 lei, chiar va puteti amuza uitandu-va la ei. Se straduiesc, se agita, urmaresc scenariul, recita replicile fara sa respire, intr-un cuvant, isi merita banii. Sper ca totusi nu primesc prea mult, maxim de-o pizza e mai mult decat suficient. Si nu pizza d-aia buna, ci as zice una cu blat de paine se potriveste pentru ce fac acolo.


Daca emisiunea e deja la al doilea sezon, inseamna ca cineva se si uita. Insa eu sper ca telespectatorii se uita din acelasi motiv ca si mine, din dorinta de a capata un spectacol ieftin si de a se amuza, vazandu-i pe oamenii aia cum sunt penibili. E buna si ea, luni seara, dupa o zi la serviciu parca mai simti nevoia sa-ti odihnesti creierul.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu